web

Kereső, pofashow – hárásó?

Google vs Facebook, termék, online, vállalkozás

A web szüntelen jelenében két „kikötő” verseng most a leglátogatottabb oldal címért: a Google és a Facebook. Mindkettő kisgömböc, de másképpen: a kereső robotjai folyamatosan fürkészik a webet, hogy aztán a szoftver az adatbázisokból minél gyorsabban ontson oldalakat válaszul egy-egy keresőszóra. A Facebook nem szkennel: őt a felhasználók tömik meg kategorizálatlan tartalmakkal, amelyeknek egyetlen értékmérője van: hogy ki mondja.

Eszköz, nem pedig cél

CMS, eszközök, fejlesztés, megoldások, php, web

Azon gondolkoztunk ma a Twitteren, hogy kínos-e az, ha egy webdesigner cég ingyenes CMS-t használ saját webes jelenlétéhez. Alapvetően azt gondolom, hogy nem. Azt is elmondom itt, hogy miért nem.

Almás a Flash? Ó-ó…

Az iPad-saga folytatódik, ezúttal a Flash-támogatás körül támad fel a purparlé. Ahogy látom, ez is összefüggésben van azzal a kérdéssel, amelyet előző írásom fejtegetett: fogunk-e fizetni a digitális tartalmakért. Az Adobe ugyanis azt állítja, hogy a várható bevételek miatt hagyta ki az Apple a Flash támogatását az iPadból (ha van Flash, a videók, játékok, egyéb netes animációk ingyenesek. Ha nincs, akkor fizetsz értük az Apple-nak). Az Apple ezzel szemben azt mondja, az Adobe kódja hibás, és a leállások döntő részét a Flash okozza az eszközökön.

Tartalom átvétel
More comments here Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...