termék

Kereső, pofashow – hárásó?

Google vs Facebook, termék, online, vállalkozás

A web szüntelen jelenében két „kikötő” verseng most a leglátogatottabb oldal címért: a Google és a Facebook. Mindkettő kisgömböc, de másképpen: a kereső robotjai folyamatosan fürkészik a webet, hogy aztán a szoftver az adatbázisokból minél gyorsabban ontson oldalakat válaszul egy-egy keresőszóra. A Facebook nem szkennel: őt a felhasználók tömik meg kategorizálatlan tartalmakkal, amelyeknek egyetlen értékmérője van: hogy ki mondja.

Gerinctorna

hozzáadott érték, vállalkozás, termék, ár, tőke,

Mindenki olcsón venne, és drágábban adna el. Ezt az alaptörvényt a piacon a kereslet-kínálat aránya befolyásolja még. Szakemberként persze azt is tudom, mennyi energia, idő, befektetés áll az elsajátított tudásom mögött, és mennyi munkaóra egy végül egyszerűen működő, tetszetős terméket létrehozni. Ezekből lehet szépen kikalkulálni, mi mennyit ér.

Termék és információ

A Facebook jobb, mint az Iwiw, a Twitter jobb, mint a Buzz, a Gmail kényelmesebb, mint a Yahoo, a Freeblog tetszetősebb, mint a Blogter. Ezek mondható, személyes preferenciákat kifejező, érvényes mondatok. De mondható-e, pontosabban észrevesszük-e a különbséget, ha csak azt látjuk, tegyük fel, egy linkként: sajtból van a hold – Index, sajtból van a hold – Origó?

Tartalom átvétel
More comments here Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...