reklám

Indiánnév-mizéria

Végletesen megosztja az online társadalmat egy ékszerüzlet facebookos alkalmazása. A szoftvert használók néhány gyors kattintás után megtudhatták az indián nevüket, és ezzel rajongóivá váltak egy vidéki ékszerüzlet oldalának. Az egyik tábor adathalászatot és spammelést reklamál, a másik zajos üzleti sikert ünnepel. Magam úgy vélem, nem adathalászat, nem egyértelműen spam az alkalmazás. Itt az (együgyű) tartalom ára volt a reklám elviselése, ám ez a reklám nem a tartalommal egy időben érkezik, és némileg aránytalan a tartalomhoz képest.

Hitelképes fikcióm

Kedves Naplóm, ma különös ügyfelek érkeztek. Rossz napnak indult egyébként is, hétfő volt, a főnök már reggel diktálni akart, egy levelet kellett kicizellálni, mert nekem az, úgymond, olyan könnyen megy. Aztán Évike kisfia rosszul lett, ezért délután kiültettek a helyére. Egy-két teljesen szokványos eset után lépett be a fiatal pár, akik aztán elég nagy fejtörést okoztak a bankban.

Tartalom átvétel
More comments here