hír

Minden lehet hír, amire kíváncsiak vagyunk

Az újságírás a kíváncsiság mestersége (ahogy Bodor Pál írja). Bár az is lényeges, de elsősorban itt nem az újságot író ember személyes érdeklődéséről van szó, hanem arról, hogy amit megír, arra kíváncsi-e kettő, húsz, kétszáz vagy kétszázezer ember. Persze lényeges még Havas Henrik kiegészítése: az ellenőrzött és igaznak bizonyult információt fel kell dolgozni, és közzététele nem sérthet köz-, vagy jogos magánérdeket.

Termék és információ

A Facebook jobb, mint az Iwiw, a Twitter jobb, mint a Buzz, a Gmail kényelmesebb, mint a Yahoo, a Freeblog tetszetősebb, mint a Blogter. Ezek mondható, személyes preferenciákat kifejező, érvényes mondatok. De mondható-e, pontosabban észrevesszük-e a különbséget, ha csak azt látjuk, tegyük fel, egy linkként: sajtból van a hold – Index, sajtból van a hold – Origó?

Tartalom átvétel
More comments here