Óvakodni kell az első öt Google-találattól?
By sarnyait on 25 jan 2012Barátomnak mesteremberre volt szüksége, beírta a szerinte megfelelő kulcsszót a Google-be, az első helyen kiadott találatot felhívta. Kijöttek, megcsinálták – drága volt. Semmilyen minőségi kifogás nem érheti a céget, korrekten számlát adtak a munkáról, de többe került, mint a piaci átlag. Ha ez sokszor előfordul, kialakulhat itthon a gyakorlat, hogy a találati oldalról csak lapozás után választunk. Lehet, hogy lesz olyan megrendelés, sorolj hátrébb engem a Google-ban, nem akarok drágának látszani.
Rádiós enciklopédisták a weben
By sarnyait on 15 szep 2011Ma az online felületeken egyszerre kell a lexikonszerkesztők hitelességet szerző állandóságának és a rádiós műsorvezetők efemer figyelemfelkeltésének valamennyi eszközét egyesíteni. Amellett, hogy ritkán megváltozó és megbízható információkat adunk közre, szükség van a napi aktualitásokra, a pillanatnak megfelelő, az itt és most érdekesre felelő tartalmakra is. A web egyre kevésbé menedzselhető sikeresen rutinból, régi újságírói vagy marketinges beidegződésekből. Ez egy állandóan változó, mindig megújuló, ám mégis az enciklopédiánál stabilabb információforrásként használt új felület.
Google Panda – gondold te is végig!
By sarnyait on 12 aug 2011- Megbízol a Google által adott információkban?
- A Google-t olyan szakértő vagy rajongó hozta létre, aki jól ismeri a témát, vagy esetleg a Google ennél felszínesebb?
- Vannak a Google-ben ismételt tartalmak, átfedésben lévő vagy felesleges dolgok ugyanabban vagy hasonló témakörben, némileg eltérő kulcsszavakkal?