google

Óvakodni kell az első öt Google-találattól?

Barátomnak mesteremberre volt szüksége, beírta a szerinte megfelelő kulcsszót a Google-be, az első helyen kiadott találatot felhívta. Kijöttek, megcsinálták – drága volt. Semmilyen minőségi kifogás nem érheti a céget, korrekten számlát adtak a munkáról, de többe került, mint a piaci átlag. Ha ez sokszor előfordul, kialakulhat itthon a gyakorlat, hogy a találati oldalról csak lapozás után választunk. Lehet, hogy lesz olyan megrendelés, sorolj hátrébb engem a Google-ban, nem akarok drágának látszani.

Rádiós enciklopédisták a weben

Ma az online felületeken egyszerre kell a lexikonszerkesztők hitelességet szerző állandóságának és a rádiós műsorvezetők efemer figyelemfelkeltésének valamennyi eszközét egyesíteni. Amellett, hogy ritkán megváltozó és megbízható információkat adunk közre, szükség van a napi aktualitásokra, a pillanatnak megfelelő, az itt és most érdekesre felelő tartalmakra is. A web egyre kevésbé menedzselhető sikeresen rutinból, régi újságírói vagy marketinges beidegződésekből. Ez egy állandóan változó, mindig megújuló, ám mégis az enciklopédiánál stabilabb információforrásként használt új felület.

Google Panda – gondold te is végig!

  •  Megbízol a Google által adott információkban?
  •  A Google-t olyan szakértő vagy rajongó hozta létre, aki jól ismeri a témát, vagy esetleg a Google ennél felszínesebb?
  •  Vannak a Google-ben ismételt tartalmak, átfedésben lévő vagy felesleges dolgok ugyanabban vagy hasonló témakörben, némileg eltérő kulcsszavakkal?
Tartalom átvétel
More comments here